Jak zgłosić szkodę NNW?
Zgłaszanie szkód
- Ubezpieczony ma obowiązek poinformowania ubezpieczyciela o szkodzie w ciągu 30 dni od daty zdarzenia powodującego powstanie szkody.
- Po otrzymaniu zgłoszenia roszczenia Ubezpieczyciel rozpocznie proces jego weryfikacji. W przypadku kompletnego wniosku, decyzja zostanie wydana niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od momentu otrzymania zgłoszenia roszczenia.
- Jeżeli wydanie decyzji w ww. terminie nie będzie możliwe, Ubezpieczyciel niezwłocznie poinformuje osobę poszkodowaną o konieczności uzupełnienia roszczenia lub uzyskania wyjaśnień niezbędnych do weryfikacji wniosku. W takim przypadku, decyzja zostanie wydana w terminie do 14 dni od momentu otrzymania ostatniego brakującego dokumentu/informacji.
- Informacje na temat statusu szkody można uzyskać w Dziale Likwidacji Szkód, drogą mailową wysyłając zapytanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Kanały zgłaszania szkód
- Ubezpieczony ma obowiązek poinformowania ubezpieczyciela o szkodzie w ciągu 30 dni od daty zdarzenia powodującego powstanie szkody.
- Mail: Wypełnij, podpisz i prześlij Formularz zgłoszenia szkody , Potwierdzenie przystąpienia oraz wymagane dokumenty na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
- Formularz online: Zgłoś szkodę online.
- Korespondencyjnie na adres: Wypełnij, podpisz i prześlij Formularz zgłoszenia szkody, Potwierdzenie przystąpienia oraz wymagane dokumenty na adres: Dział Likwidacji Szkód Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce, ul. Prosta 67, 00-838 Warszawa.