Zadbamy o Ciebie

Oferta pracy

Asystent Brokera

 

Opis stanowiska:

  • wsparcie w obsłudze ubezpieczeń Klientów,
  • zadania administracyjne np. przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej związanej z obsługą Klientów firmy, prowadzenie ewidencji polis i archiwizacji dokumentów,
  • budowanie długotrwałej relacji z Klientami.

 

Wymagania:

  • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności aplikacji Word, Excel i Outlook),
  • dobra znajomość aplikacji ubezpieczeniowych
  • umiejętność nawiązywania kontaktów,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • samodzielność w działaniu.

Poszukujemy osób odpowiedzialnych, rzetelnych, dobrze zorganizowanych i posiadających umiejętność pracy w zespole.

Kontakt

Zostaw swój telefon, oddzwonimy!

telefon(*)
wymagane