POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU SZKODY:

W razie zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego mogącego powodować odpowiedzialność TUZ TUW, Ubezpieczony obowiązany jest:

  • niezwłocznie zgłosić się do lekarza i zastosować się do jego zaleceń,
  • użyć wszelkich dostępnych środków w celu złagodzenia skutków nieszczęśliwego wypadku,
  • jeżeli stan zdrowia na to pozwala, powiadomić niezwłocznie TUZ TUW o zajściu zdarzenia ubezpieczeniowego objętego ochroną, nie później niż w terminie 14 dni od daty zajścia tego zdarzenia lub uzyskania o nim informacji, chyba że wskutek nieszczęśliwego wypadku nie mógł tego uczynić, w takiej sytuacji powinien to uczynić w terminie 7 dni od ustąpienia przyczyny niezgłoszenia szkody.
NIEZBĘDNE INFORMACJE WYMAGANE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY:
  • numer polisy - znajduje się na pierwszej stronie certyfikatu potwierdzającego ochronę;
  • dokumentacja medyczna;
  • imienne rachunki i dowody poniesionych kosztów;
  • dowód osobisty Ubezpieczonego lub kartę pobytu/paszport w przypadku obcokrajowca, dane kontaktowe;
  • numer rachunku z danymi do zwrotu świadczenia.
JAK ZGŁOSIĆ SZKODĘ W TUZ UBEZPIECZENIA?
  • Na stronie internetowej https://tuz.pl/likwidacja-szkod/szybkie-nnw-likwidacja-szkody-nawet-w-3-dni/ - REKOMENDOWANY SPOSÓB ZGŁOSZENIA SZKODY;
  • Wysyłając wypełniony formularz* na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • Wysyłając wypełniony formularz* na adres: Centrum Obsługi Korespondencji, ul. Prażmowskiego 15, 26-600 Radom;
  • Telefonicznie: 22 327 60 60 od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 18:00;

*Pobierz instrukcję wypełnienia formularza