Jak zgłosić szkodę NNW W TUZ?
POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU SZKODY:
W razie zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego mogącego powodować odpowiedzialność TUZ TUW, Ubezpieczony obowiązany jest:
- niezwłocznie zgłosić się do lekarza i zastosować się do jego zaleceń,
- użyć wszelkich dostępnych środków w celu złagodzenia skutków nieszczęśliwego wypadku,
- jeżeli stan zdrowia na to pozwala, powiadomić niezwłocznie TUZ TUW o zajściu zdarzenia ubezpieczeniowego objętego ochroną, nie później niż w terminie 14 dni od daty zajścia tego zdarzenia lub uzyskania o nim informacji, chyba że wskutek nieszczęśliwego wypadku nie mógł tego uczynić, w takiej sytuacji powinien to uczynić w terminie 7 dni od ustąpienia przyczyny niezgłoszenia szkody.
NIEZBĘDNE INFORMACJE WYMAGANE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY:
- numer polisy - znajduje się na pierwszej stronie certyfikatu potwierdzającego ochronę;
- dokumentacja medyczna;
- imienne rachunki i dowody poniesionych kosztów;
- dowód osobisty Ubezpieczonego lub kartę pobytu/paszport w przypadku obcokrajowca, dane kontaktowe;
- numer rachunku z danymi do zwrotu świadczenia.
JAK ZGŁOSIĆ SZKODĘ W TUZ UBEZPIECZENIA?
- Na stronie internetowej https://tuz.pl/likwidacja-szkod/szybkie-nnw-likwidacja-szkody-nawet-w-3-dni/ - REKOMENDOWANY SPOSÓB ZGŁOSZENIA SZKODY;
- Wysyłając wypełniony formularz* na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- Wysyłając wypełniony formularz* na adres: Centrum Obsługi Korespondencji, ul. Prażmowskiego 15, 26-600 Radom;
- Telefonicznie: 22 327 60 60 od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 18:00;
*Pobierz instrukcję wypełnienia formularza